Ny eier av HaugesundsAbarthen

33 Replies, 56393 Views

Har du hatt noen langtur med setene, dvs. sittet mer enn seks timer stort sett sammenhengene? Fremdeles bedre enn originalsetene?
Ellers var det kreativ konvertering, likte fremgangsmåten din Smile WAF (Wife Acceptance Factor) slår ofte ikke til på slike løsninger, men det går seg ofte til i lengden!
Gled deg med nye seter!
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
(Dette innlegget blei sist endra: 11-11-2017, 22:55 av nosern.)
Har ikke kjørt mer enn ca 45min i ett strekk og er litt spent på hvordan de er på lengre turer. Ingen tvil om at standardsetene er mer komfortable, men disse gir definitivt mye bedre støtte og godfølelse. Ser ut til at kona har akseptert stuntet selv om hun hadde foretrukket å bli spurt først (man da hadde det jo ikke blitt noe av!). Hun visste godt at hun ikke giftet seg med et busselskende MDG-medlemSmile
Abarth 500 Esseesse, Sabelt, Monza, Koni FSD, Bonalume Short Shifter, ECU remap + TMC Tuning Box, DNA chassis oppgraderinger
Har kørt til Italien mange gange , sidder perfekt, har ingen problemer, er SUPER glad for sabelt
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Jeg er også SUPER fornøyd med Sabelt setene, men syntes de kan bli litt harde på dager med mye kjøring Smile
Herlige seter på morsomme Abarthveier, men litt harde på lange transportetapper. 
Derfor lurte jeg litt på hvordan de var sammenlignet med originalsetene på lange transportetapper?
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)