Fiat Ritmo Abarth 130 TC

9 Replies, 16471 Views

Hei

Ønsker å kjøpe en Ritmo Abarth 130TC i god og helst nær orginal stand.

Mvh John
I DK er en til salg har prøvet den en rigtig fin bil se mere her www.stelvio.dk
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Direkte link: http://www.stelvio.dk/product_detail.asp...r&maID=179

Og velkommen forresten. Hadde selv 130 TC når jeg var ca 20 og de minnene sitter godt i enda.
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Hei, ja jeg har vært i kontakt med Stelvio i en lang stund, men de står på prisen. dvs at den kommer ferdig registrert på norske skilter for 150000,- og det er i tilfelle verdens dyreste ritmo. Den er strøken, ingen tvil om det, men for dyr siden den må importeres i tillegg til høy pris..
Jeg fik den tilbudt for 80000 kr som den står
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Takk for informasjonen 124grandeabarth. Synes du den er verd 80000kr?
Ja der er lidt rust omkring visker på bagklap , bilen skal poleres mekanisk er den perfekt køre godt Lyder godt der er en video på www. bilmagasinet.dk hvor den bliver testet tidligere i år
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Hei, hva tror dere om denne?

Den skal være orginal og har hatt to eiere. Km.stand:112.000
Rustfri, Registrert i Slovakia, men står i England nå hos han som har arvet den av sin Farfar fra Slovakia.

Jeg har fått den tilbudt for 4000euro som jeg anser som en god pris hvis den er så bra som han sier.

I følge han så har jeg rettighet på å levere bilen tilbake til shippingselskapet innen 5dager hvis ikke bilen står til foventningene. Jeg får da tilbake pengene og ingen utlegg på tilbakesendelsen. Det høres nesten for godt ut til å være sant, men det spørsmålet bør jeg kanskje legge ut i importtråden Wink

http://carshowroom.nfshost.com/for-sale/...0tc-107284
(28-07-2014, 16:19 )Mr.Horsepower Skreiv: Hei, hva tror dere om denne?
Jeg syntes den ser veldig grei ut. Mine rustutfordringer var under hekkspoileren, under sidedekslene på dørene og rundt skruefestene til de originale forsetene. Bakluken ser bra ut under hekkspoileren og dørene ser også bra ut, uten at det er noe nærbildet av disse detaljene.
Hva snakker vi om av importavgifter for disse bilene?
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Importavgiften er ikke veldig høy så lenge man passer på å kjøpe fra 1984 eller tidligere så det blir veteranimport. Da tilkommer 25%mva av kjøpsprisen og shippingen. Registreringsavgift på 6000,- og vrakpant og andre småsummer. Denne bilen vil evt komme på 55000kr ferdig registrert(Hvis den godkjennes med en gang)



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)