Pållys peanøtt ;)

44 Replies, 31696 Views

Her er da min lille øyensten...første bildet tatt hjemme. Hentet denne fra Bryne i helga. Dere har kanskje sett annonsen på finn.
Førsteinntrykket er knall. Det eneste er at jeg synes det slår litt i ene demperen bak. Og vinterfelgene så ikke ut, lakken flasset av osv...noen som vet om noen som gir nytt liv til gamle felger? Gjerne i grenlandsområdet.
Ellers så har jeg lyst til å chippe og bytte luftfilter. Jeg har lyst til å senke den også.
Usikker på effektanlegg, synes det er morsom lyd nå også, men kanskje det blir enda tøffere med noe ragazzon eller supersprint?. Hva synes dere?
Det er iallfall deilig å ha en italiener igjenSmile


Vedlagte fil(er) Miniatyrbilde(r)
   
Gratulerer! Skal du ha en annen eksos kommer du ikke utenom Record Monza. Ikke rustfritt men lyden er bedre enn nesten alt annet. Evt kan man selvsagt gå for Raggazon sitt eller eventuelt Gtech. Magneti Marelli sine rustfrie er også fin lyd i. Selv går jeg for Acropovic neste gang jeg må bytte.

Skal du gjøre noe med hjulopphenget bak så sørg for å få satt på Fiat Coupe bumpstops samtidig.

Kos deg på veien!
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
(Dette innlegget blei sist endra: 08-07-2014, 12:13 av Cyberdog.)
Velkommen Smile
Abarth 500 Evo RS-S
Bilstein B14 Coilovers
Bremser : Essesse Skiver, Yellowstuff klosser forran, G-Tech skiver og klosser bak
G-tech 5gir drevsats
G-Tech "California" eksos
"Abarth" skvettlapper
Ingen bakseter Big Grin
VELKOMMEN
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Gratulerer!
Jeg kjenner ikke til noen i Grenlansområde som gir liv til gamle felger, men hør gjerne med Gasolin.no. De burde kjenne til noen ..
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
(Dette innlegget blei sist endra: 09-07-2014, 15:46 av nosern.)
Her er et bilde av de slitne vinterfelgene...skal jeg prøve å redde dem eller heller tenke nytt? Noen som veit hva slags felg det er? Kunne kanskje vært allrighte lakkert røde eller hvite?
Er dumpventil blitt for Harry eller er det fremdeles litt gøy? Wink
Liten oppdatering på vinterfelgfronten.
Det er dotz felger jeg har, og nå har de fått seg en liten oppdatering hos Felgteknikk i Fredrikstad Smile


Vedlagte fil(er) Miniatyrbilde(r)
   
(09-10-2014, 13:24 )Pålly Skreiv: Liten oppdatering på vinterfelgfronten.
Det er dotz felger jeg har, og nå har de fått seg en liten oppdatering hos Felgteknikk i Fredrikstad Smile

Ser ut som en veldig bra oppdatering. Røde felger på vinterføre blir vel bra? (Så får vi håpe på litt skikkelig vinterføre i område, til en avveksling)
Hva slags ca. kostnad snakker vi om for en slik oppdatering?
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Mellom 1000 og 1300 kr felgen, så er jo litt vurderingssak da..hva felgene er verdt osv.
Men de gjør iallfall en skikkelig jobb med pulverlakkering som fra fabrikken, og de utbedrer selvfølgelig feil og mangler på felgen. Er veldig fornøyd med servicen. De er jo geniale å bruke om du kantkjører en felg f.eks, eller om du vil ha felger utenom det vanlige, de fikser det.
Nok reklame Wink
Håper på skikkelig vinterføre ja, gjerne fritt for salt hele vinteren!
Når jeg hadde sommerdekka på, da kom det snø....men etter at jeg bytta...
Hva er deres erfaring med 500`n på vinterføre? Den er jo så lett....
Fant iallfall ut at når jeg ikke kom opp bakken på snøføre med sommerdekka på, så kom jeg opp når jeg skrudde på TTC`n....


Vedlagte fil(er) Miniatyrbilde(r)
       



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)