60.000 km service

10 Replies, 6223 Views

(02-02-2014, 22:22 )nosern Skreiv: Det samme gjelder for AGP'en. Servicemanualen sier sjekk ved 60.000 km og byttes ved 120.000 km eller 4 år. Søren au, det er jo iår (31-MAR-2010).

holtani; har byttet et par ganger på 128 og Ritmo, er det overkommelig på Abarth'en også? Samt bytte strammehjul. Hva med vannpumpe når bilen kun har gått 20.000?

124grandeabarth: husker du hadde av hele fronter på AGP'en din, mye jobb? Har et par andre planer i motorrommet også før vårtreffet ..

Er nok litt mer plass å boltre seg på disse gamle fiatene...
20.000 er jo ikke allverden da, men strammehjul, vannpumpe, kjølevæskebytte og ribreim tas normalt i samme slengen.
Vet at det ikke er nødvendig å ta av fronten for å skifte tannrem, men jeg skla bytte noen fester mellom forskjermene og fanger, og skal samtidig ha noen andre pærer i tåkelysene - da tar jeg dette samtidig med tannrem. Jeg har dessuten dratt av en pinnebolt på katalysatoren som jeg nå har laget en provisorisk løsning på som jeg skal fikse 100% igjen.. Da passer det liksom å ta alt.
Har satt på et powerflex motorfeste, det nedre, som begrenser litt av momentbevegelsen på motoren. Da måtte frontrøret ned og da røk jo selvfølgelig en pinnebolt på katalysatoren...
Vincenzo Holtani
ABARTH 595 Competizione, 
Rosso Cordolo
180hp



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)