Abarthen fikk seg en overhaling:-)

4 Replies, 3185 Views

Dro på ferie sammen med madammen i sommer. Hun er opprinnelig fra Polen, og benyttet dermed sjansen på å fikset litt på Abarthen i samme slengen.
Hennes far har benyttet det samme verkstedet i alle år og anbefalte meg å gjøre det samme. Verksted ligger ikke så langt unna Gdansk.

Så mens vi koste oss på stranda i nydelige Debki var Abarth på verksted og fikk fikset følgende;
*Nye bremseklosser hele veien rundt.
*Nye bremseskiver hele veien rundt.
*Bytte av registereim.
*Fjerne rust på varmeskjold under eksos bakerst.
*Feste løst dørhåndtak.
*Fjerning av begynnende rust bak høyre forhjul inni skjerm.
*Opplakkering av sideskjørt på begge sider.

Dette kostet meg Totalt 2500 ZL. Kjapt omregnet til NOK 5000,-

Og jeg er meget fornøyd med arbeidet:-)

Nestemann ut er min kjære 66mod boble. Nå skal den få seg ny og fin lakk. I originalfargen selvsagt.
Ja det sparte du nok en god del tusen på... Smile Så nå er den ship shape da?
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Jupp. Strøken nå.
Vurderer en lakkrens bare.
Hørtes ut som en grei og praktisk løsning. Regner med at dette var et standard verksted, finnes det godkjente Abarth verksteder i Polen?
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
(23-07-2013, 23:58 )nosern Skreiv: Hørtes ut som en grei og praktisk løsning. Regner med at dette var et standard verksted, finnes det godkjente Abarth verksteder i Polen?

Det vet jeg ikke. Jeg bryr meg ikke så hardt om det selv da bilen begynner å trekke på årene uansett.



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)