Bakluke åpner seg ikke

7 Replies, 7877 Views

Bakluka på abarthen min åpner seg heller ikke!
Jeg har lokalisert feilen og det er brudd i kablene mellom bilen og luka.

Jeg har planlagt å fikse dette så fort været tillater det, for jeg har ikke garasje..
Kommer til å ta bilde og poste her hva jeg gjør. Verktøyet jeg bruker er vel min trofaste Weller og krympestrømper.
Vi har samme problem på 500n til Lotte, men i og med at bilen fortsatt er under garanti får Autovia ta seg av det..
Mærkeligt at Fiat ikke er blevet kloger knækket ledninger havde jeg på uno og tipo dels ved fordøre og bagklap , der bruges ledninger med for tyk kobber
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Fiksa det selv jeg. Loddebolt og krympeslanger. No problemo ;-)


Vedlagte fil(er) Miniatyrbilde(r)
   
Høres ut som om det har vært en den problemer med A500 din, håper det løser seg greit etterhvert ...
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Neh, har ikke vært så mye trøbbel. Det er en bil som nærmer seg 70k. Akkurat denne konstruksjonen med kablene er bare patetisk. Kan garantere at det kommer til å skje med de fleste a500 og vanlig 500 etterhvert.
(15-06-2013, 21:03 )Terje79 Skreiv: Neh, har ikke vært så mye trøbbel. Det er en bil som nærmer seg 70k. Akkurat denne konstruksjonen med kablene er bare patetisk. Kan garantere at det kommer til å skje med de fleste a500 og vanlig 500 etterhvert.
Veldig bra, aldrig noe trøbbel med Abarth'er Smile (Bare biler med sjel++)
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Vår Fiat 500 er fra 2008 og har nå trillet 65000 km. Vi hadde også problemer med bakluken, men dette ble løst ved at vi fikk byttet hele håndtaket..

Vi hadde bilen til full sjekk i forbindelse med at garantien gikk ut, og fikk utbedret mangler for over 12.000,-



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)