Big Brembo

21 Replies, 13790 Views

Er det med dempertårn til front støtdemperen som gjør at fjærbeinet komplett i dette Koni FSD kitet?
lurer litt på om jeg jeg skal satse på dette jeg også, selv om Eibach fjærer sammen med originaldemper
som jeg har i dag fungerer bra.
Lurer på om Eibach fjærer vill fungere bra sammen med Koni FSD..
Vincenzo Holtani
ABARTH 595 Competizione, 
Rosso Cordolo
180hp
(Dette innlegget blei sist endra: 13-01-2013, 13:14 av holtani.)
*Holtani*
Jeg købte trånlejer fordi min ven ville have mine komplet, trånlejer følger ikke med i Koni kittet.
Jeg vil kun bruge de originale SS fjeder Koni er lavet til dem.

**
Bilstein er altid godt, jeg have B8 på min GPA.
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Da var Brembo bremser og Bilstein B14 bestilt av vår venn i Irland 124grandeabarth...
Fiat Cupè bumpstops er også bestilt..
Blir snart travelt i garasjen.
Blir Michelin Exalto Dekk denne gangen.
Ut med TMC box og inn med Remap
Joda, vi venter fremdeles på våren......
Vincenzo Holtani
ABARTH 595 Competizione, 
Rosso Cordolo
180hp
Hehehehehe du kunne ikke vente;-) tillykke med de nye indkøb, er spændt på remap af ecu
det bliver nogle fine biler vi skal vise frem til Bella Italia:-)
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Nei klarer ikke å vente...
Eskene fra Daron kom i går
Beygnner med bilstein coilover i helgen.
Så skal jeg teste litt for å få riktig høyde, skal ha samme høyde som Eibach har nå..
Brembobremsene får vente litt til sommerdekkene skal på..
Lagde meg 6mm spacere i alu på jobben i dag. Skal ha på originale 17" felgene. Da må man space litt
(fordelen med å jobbe i en teknolgibedrift med masse moderne ustyr som blant annent vannskjærer..)
Ser for meg å lage pinnenbolter, og bruke muttere, og droppe hjulbolter.

Helgen er spikret folkens
Vincenzo Holtani
ABARTH 595 Competizione, 
Rosso Cordolo
180hp
Vurderer også kraftigere Brembobremser. Hva slags priser snakker vi om i forsendelsekostnader fra Daron, samt moms og toll for Brembobremsene?
Lykke til med helgejobben Smile
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Brembo og koni kom på 1555 pund inkl 80 i transport. Så er det x 1,25 på dette til jens&co.....
Vincenzo Holtani
ABARTH 595 Competizione, 
Rosso Cordolo
180hp
(29-01-2013, 23:41 )holtani Skreiv: Brembo og koni kom på 1555 pund inkl 80 i transport. Så er det x 1,25 på dette til jens&co.....

Er du fornøyd med bilstein coilovers`a? Er stygt redd for at Claudia kan få dratt på seg noen sånne når vi først er å flotter oss i Tyskland Wink
(11-02-2013, 22:26 )opel_grevling Skreiv:
(29-01-2013, 23:41 )holtani Skreiv: Brembo og koni kom på 1555 pund inkl 80 i transport. Så er det x 1,25 på dette til jens&co.....

Er du fornøyd med bilstein coilovers`a? Er stygt redd for at Claudia kan få dratt på seg noen sånne når vi først er å flotter oss i Tyskland Wink

Nå har jeg bare såvidt fått testet med vinterdekk, noe som kanskje ikke helt rettferdigjør potensiale. Men steget fra eibach og org dempere som egentlig fungerte bra er dette et stort skritt videre. Fra TMC er dette dessuten billigere en Koni FSD esseesse kitet... I følge Daron på tmc er Bilstein veien å gå dersom man eropptatt av handling first og comfort second.
Anbefales..
Vincenzo Holtani
ABARTH 595 Competizione, 
Rosso Cordolo
180hp
Nice Smile
Da bllir det til at jeg anskaffer meg et kit når jeg er i Tyskland. Hvem trenger vel comfort? Tongue



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)