Fargekoder

5 Replies, 5641 Views

Hei

Har noen småsår i lakken (typ en eller to steinsprut på panser)
Er det noen som har oversikt over hvordan man kan finne eksakt fargenavn/kode ? Er vel leselig utifra VIN nr, men må da vite hva som er hva. Nå ble vel disse levert i begrenset antall farger så om noen vet hvilken så er det satt stor pris på. Bianco 204 B, kan det høres rett ut ?

Er en hvit Abarth Grande Punto 2008
(Dette innlegget blei sist endra: 11-10-2012, 22:46 av phantom.)
For Grande Punto
176 Velocity Red
204 1949 White
891 Scorpion Black

For 500
111 Pasodoble Red
268 Bosa Nova White
270 Funk White
676/A Campovolo Grey
676 Record Grey (ubekreftet)
891 Crossover Black
952 Legends Blue

Tributo fargene har jeg ikke
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
I henhold til manualen har AGP tre identifikasjonsplater, en for modelltype (venstre side i bagasjerommet), en for chassisnumber (høyre side foran fremre passasjersete) og et karosserifargeplate. Denne platen skal inneholde :
A: Malingsprodusent,
B: Fargenavn,
C: Fiat fargekode,
D: Omlakkeringskode.
Jeg har funnet de to andre id platene, men finner ikke denne. Har du funnet denne? I henhold til manualen skal den være plassert "on the external tailgate post (left side)" uten at det sier meg så mye. Noen som kan hjelpe?
Denne informasjon kan kanskje hjelpe deg, og jeg vil gjerne ha info'en om min bil.
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Takk for all hjelp Smile
Da fant jeg id platen for fargekoden, blank på venstre side av panseret.
Produsent: PPG (samme som jeg bruker på veteranbilene :-)
Navn: Grigio Campo Volo Vr.Hwb
Kode: 676
Omlakkering: PPG Refinish, Nexa Autocolor, Maxmeyer.
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
(04-11-2012, 10:19 )nosern Skreiv: Da fant jeg id platen for fargekoden, blank på venstre side av panseret.
Produsent: PPG (samme som jeg bruker på veteranbilene :-)
Navn: Grigio Campo Volo Vr.Hwb
Kode: 676
Omlakkering: PPG Refinish, Nexa Autocolor, Maxmeyer.

Var innon C.Christoffersen AS her om dagen og fikk verifisert fargekoden til AGP'en : 676/A Grigio (grå) CampoVolo
(Samme som i listen til Cyberdog for A500; NB: /A er viktig!)
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
(Dette innlegget blei sist endra: 22-07-2013, 22:26 av nosern.)



Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)