[SOLGT] HenrikTA sin A500C Bicolore

82 Replies, 97967 Views

[Bilde: DFED791C-D61A-48E0-BAAA-89541CD4DFE5-359...B60416.jpg]

Min Abarth er en av tre like biler importert nye av Autovia i Sandvika, gjennom en forhandler i München - Autohaus Hemmerle.

Bilen ble solgt ny til en kar passert 90 år, som på litt under 2 år tilbakela 4565km. Bilen ble da levert inn til kommisjonssalg hos Autovia, og solgt videre til meg.

Jeg har gjennom å ha en Fiat 500 som bil nr. 2 blitt utrolig fascinert av sjarmen som ligger i disse bilene - og da vi bestemte oss for å kjøpe en "garasjedronning" til bruk på sommertid som bil nr. 3 i familien, begynte jeg å se etter en Abarth 500. Når denne caben ble annonsert så var veien til Autovia ganske kortBig Grin

Litt fakta om bilen:

Abarth 500C MTA - Competizione 140HK
  • Bicolore - Scorpion Black/1949 White med Red Liner Detail
  • Tan sportskinninteriør
  • Automatisk klimaanlegg
  • Nedfellbare bakseter
  • Interscope stereopakke
  • Røde kalippere
  • Competizione aut/man gearkasse + F1 giring på rattet
  • Xenonlys
  • Monza effektanlegg
  • Team Dynamics Motorsport 7,5*18 med 215-35-18 sommerdekk
  • Breddet hjulstilling med 15mm spacere
  • Varmeseter med trinnvis justering
  • Originale Fiat 500C felger på vinterdekkene (skal brukes på konebilen)

Skal holde tråden oppdatert med hva som skjer med bilen videre, først på planen er nok en skikkelig detailing før vinterlagring.
(Dette innlegget blei sist endra: 09-08-2014, 09:20 av HenrikTA.)
Nydelig bil. Vi siklet også på en 500C i samme fargene når vi skulle kjøpe. Men siden den er daily driver valgte vi med tak. Liker godt 18 tommerne, mulig det blir noen på meg også med tiden. Men 200 cell kat, større rør hele veien bak og en oppgradert wastegate ventil fra GTT først. Da lukter jeg kanskje på 200 tallet Smile

Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Vi gjorde akkurat samme vurdering når vi skulle handle Fiat 500 til samboern.. Som daily driver, året rundt - så var det greiest å velge en med tak av stål og glass.

Legger ut noen bilder fra salgsannonsen, da jeg ikke har hatt mulighet til å ta noen skikkelige selv enda.
[Bilde: Abarth5.jpg]
[Bilde: Abarth2.jpg]
[Bilde: Abarth11.jpg]
[Bilde: Abarth10.jpg]
[Bilde: Abarth9.jpg]
[Bilde: Abarth6.jpg]
Tøff bil! Ser frem til å få se en A500C på søndag, får håpe på bra August vær :-)
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
(Dette innlegget blei sist endra: 16-08-2012, 17:33 av nosern.)
Vakker bil!
Nice.Smile
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg sier, og ikke for hva du tror du forstår!
Flott bil! Ble den registrert og godkjent med spacerene på? Har dette på min også men regnet med å måtte ta dem av..
Takk, takk Smile

Det er Autovia som tok bilen inn til landet og ordnet med registrering. Dog er hjulene montert av Abarth-forhandler og jeg har TUV papirer på hjul og spacere i forhold til bilen, så jeg regner med at alt er iorden.
(Dette innlegget blei sist endra: 11-11-2012, 12:47 av HenrikTA.)
wow wow en lækker Abarth
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Takk, takkSmile

Jeg var å besøkte den på vinterlagring idag - startet den opp og kjørte litt rundt i garasjeanlegget..

Gleder meg til våren!
(Dette innlegget blei sist endra: 11-11-2012, 23:41 av HenrikTA.)



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)