Her er Claudia ;)

16 Replies, 11995 Views

(01-12-2012, 10:37 )nosern Skreiv:
(30-11-2012, 18:54 )opel_grevling Skreiv: Da har bursdagsgave fra fattern blitt bestillt Angel hehe

http://www.performancecreations.co.uk/fi...1143-p.asp

Tøft! De står også på min ønskeliste, spesielt på forhjulene. Håper på en liten rapport om montering og "dekkevne" fra forhjulene. Litt stiv pris, men skal fungere greit også i mange kuldegrader.
Håper de står til forventningene!

rapport kommer selvfølgelig Smile Håper de fungerer like bra som de ser ut Smile


Disse er jeg spent på å høre mer om! Jeg har sett på disse jeg og - med min brede hjulstilling er det stor fare for steinsprut langs sidene.
(30-11-2012, 18:54 )opel_grevling Skreiv: Da har bursdagsgave fra fattern blitt bestillt Angel hehe

http://www.performancecreations.co.uk/fi...1143-p.asp

Har du mottatt bursdagsgaven? Men det er kanskje litt for kaldt for montering enda? Hvordan er kvaliteten?
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
jada, gaven har ankommet Smile
Og ja, har ikke noe oppvarmet garasje å skru i, så det drøyer litt med montering Tongue
Kvaliteten ser veldig bra ut, men monterings anvisningen er ikke mye å spare på.
Skal ta noen bilder av de i morra jeg. Og så håper jeg på å få lånt meg en varm plass å skru innen så alt for lenge.. Smile
Da er min kjære plassert på verksted igjen for å få fikset døra.
Har også et shortshift kit i bestilling, som skal monterres samtidig med at jeg får smurt opp girwirene. Smile
Abarth 500 Evo RS-S
Bilstein B14 Coilovers
Bremser : Essesse Skiver, Yellowstuff klosser forran, G-Tech skiver og klosser bak
G-tech 5gir drevsats
G-Tech "California" eksos
"Abarth" skvettlapper
Ingen bakseter Big Grin
(01-07-2013, 00:58 )opel_grevling Skreiv: Da er min kjære plassert på verksted igjen for å få fikset døra.
Har også et shortshift kit i bestilling, som skal monterres samtidig med at jeg får smurt opp girwirene. Smile

Lykke til! Supert å få alt i orden til ferien, og ikke minst IW Smile
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
(01-07-2013, 07:52 )nosern Skreiv:
(01-07-2013, 00:58 )opel_grevling Skreiv: Da er min kjære plassert på verksted igjen for å få fikset døra.
Har også et shortshift kit i bestilling, som skal monterres samtidig med at jeg får smurt opp girwirene. Smile

Lykke til! Supert å få alt i orden til ferien, og ikke minst IW Smile

Jo takk Smile Satser på at alt er i skjønneste orden til IW Smile Hvis ikke blir det haraball Tongue
Abarth 500 Evo RS-S
Bilstein B14 Coilovers
Bremser : Essesse Skiver, Yellowstuff klosser forran, G-Tech skiver og klosser bak
G-tech 5gir drevsats
G-Tech "California" eksos
"Abarth" skvettlapper
Ingen bakseter Big Grin



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)