Engelske manualer/bruksanvisninger?

5 Replies, 5501 Views

Hei,
Har importert min Grande Punto Abarth SS fra Tyskland med de fleste manualer og bruksanvisninger på tysk. Tysk er ikke min greie, noen som vet om det er mulig å få kjøpt disse med engelsk tekst?
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
(24-12-2011, 09:03 )nosern Skreiv: Hei,
Har importert min Grande Punto Abarth SS fra Tyskland med de fleste manualer og bruksanvisninger på tysk. Tysk er ikke min greie, noen som vet om det er mulig å få kjøpt disse med engelsk tekst?

Skal forsøke å få lagt ut i løpet av dagen. Har bare iPad her og den kan ikke lagre nedlastet PDF

God Jul
C
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Prøv at tage kontakt til Damisch i Østrig tror han kan hjælpe med en på engelsk
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Mange takk, de elektroniske versjonene er lastet ned. Må få laget/kjøpt et papirsett som kommer ned i hanskerommet på GPA'en.
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
(26-12-2011, 15:00 )nosern Skreiv: Mange takk, de elektroniske versjonene er lastet ned. Må få laget/kjøpt et papirsett som kommer ned i hanskerommet på GPA'en.

No problem, lånte dem fra verdensveven Smile

C
Cyberdog

2011 Abarth 500 esseesse
2011 Abarth 695 Tributo Ferrari
2017 AMG GLA45
2009 Alfa Romeo GT 1,9 Q2
2009 Abarth 500
2010 Abarth 500C


Minner om mye tøffe T-skjorter i vår T-skjorteshop

Smile
Har skrevet ut manualene, men både "Sound System" og "Owner Handbook" mangler en side før introduksjonen slik at innholdsoversikten på arkkanten kommer på venstre siden i stedet for høyre siden av hvert side. Har inkludert en side med kopi av første siden (Abarth merke) foran innholdsfortegnelsen som løser problemet.
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)