Abarthisti Norge
Klubb Alfa Romeo inviterer oss til Alfa's On Ice 15.-17 februar - Utskriftsvennlig utgave

+- Abarthisti Norge (https://www.abarthisti.no/forum)
+-- Forum: Generelt (https://www.abarthisti.no/forum/forum-1.html)
+--- Forum: Treff og arrangement (https://www.abarthisti.no/forum/forum-4.html)
+--- Tråd: Klubb Alfa Romeo inviterer oss til Alfa's On Ice 15.-17 februar (/thread-804.html)



Klubb Alfa Romeo inviterer oss til Alfa's On Ice 15.-17 februar - Cyberdog - 09-01-2019

Klubb Alfa Romeo Norge prøver igjen denne vintersesongen, og ønsker å gjøre sitt isbane-arrangement på Per's på Gol til et årlig arrangement.
Helgen innebefatter kjøring på banen på den frosne innsjøen Tisleifjorden. Der er det muligheter for både en matbit og en kaffetår, og arrangementet styres av sjefen sjøl, Per Rustberrgård.

På kvelden blir det sosial hygge, middag, og mulig en og annen overraskelse !

   


Her er det foreløpige programmet for årets isbanetreff på Gol. Vi tar forbehold om endringer av tider osv. Følg med i Facebook-arrangementet for evt. oppdateringer når priser for banekjøring og overnatting blir klare!


Fredag 22/2:
11:00 Førermøte
11:30 Isbanekjøring
18:00 Banekjøring slutt
18:00–20:00 Sosialt i baren
20:00 Middag


Lørdag 23/2:
08:00 Frokost
09:30 Førermøte
10:00 Avreise til banen
10:15 Isbanekjøring
16:00 Banekjøring slutt
18:00–20:00 Mere sosialt i baren
20:00 Middag


Søndag 24/2:
08:00-12:00 Frokost/brunch på hotellet
12:00 Hjemreise



Som ellers ønsker Klubb Alfa Romeo alle med italienske biler velkomne til å være med.


RE: Klubb Alfa Romeo inviterer oss til Alfa's On Ice 15.-17 februar - Cyberdog - 09-01-2019

Viktig info:

Pga. av endret bookingsituasjon hos Banedrift AS, som drifter isbanen må treffet dessverre flyttes til helgen før. Dvs. fredag 15/2 til søndag 17/2. KARN beklager de ulempene dette medfører, men siden alternativet er å avlyse hele arrangementet, håper de at så mange som mulig av dere som har meldt interesse fortsatt kan være med.

Pga. høye kostnader for leie, brøyting og tilrettelegging av banen er det viktig at så mange som mulig blir med. Som alltid ønsker KARN alle med italienske biler velkomne, men inviter gjerne gode venner og kjente med biler av andre merker også. Jo flere vi blir jo mer bærekraftig blir opplegget, og desto morsommere er det også!

KARNkommer tilbake i morgen med endelige priser for kjøring og overnatting hos Pers Hotell!


RE: Klubb Alfa Romeo inviterer oss til Alfa's On Ice 15.-17 februar - Pålly - 10-01-2019

Jeg har aldri prøvd, men er det gøy å kjøre på isbane med fremhjulstrekk? Helt sikkert et hyggelig treff Smile


RE: Klubb Alfa Romeo inviterer oss til Alfa's On Ice 15.-17 februar - nosern - 10-01-2019

Var på noe tilsvarende i februar 2010, som frister til gjentagelse. Vurderte deltagelse i år men så ble det flyttet til samme helgen som WRC Rally Sweden. Og den helgen er allerede reservert ..


RE: Klubb Alfa Romeo inviterer oss til Alfa's On Ice 15.-17 februar - Cyberdog - 10-01-2019

Jeg skal oppover med den sorte tyskeren. Første gang på isbane for meg Smile


RE: Klubb Alfa Romeo inviterer oss til Alfa's On Ice 15.-17 februar - nosern - 10-01-2019

For mer praktisk informasjon, se KARN info


RE: Klubb Alfa Romeo inviterer oss til Alfa's On Ice 15.-17 februar - Cyberdog - 19-02-2019

Her er en liten videosnutt fra årets Alfas On Ice.  Vi var litt spredd på banen så det er ikke nok Alfaer "in action"

En veldig kjekk helg der jeg i alle fall lærte mye.  Kom hjem med like hel bil også selv om snøen var påsketung.  Ikke alle var like heldige og spesielt De to Stelvio Q som var tilstede gikk det utover. Mye plastdeler som fikk litt hjuling etter hvert som horna grodde frem hos deltakerne.  Selv var jeg fornøyd med å få til perfekte firehjulsdrifter etter litt instruksjon fra en mer erfaren deltaker.

Høydepunkt fra banen

80 talls BMW 7 serie som lå i 90 grader overalt Smile
Audi RS4 med sjåfør som virkelig ga jernet og aldri gikk av.
Motoriserte sparker målt i 90 km/t av politiet . (de samme politifolka kom bleike ut av før nevnte RS4 etter ett par heftige runder)
Rød Alfa Giulia Veloce i heftig svev som endte 3 billengder ute i snøen
Pers Mercedes 560 som blir kjørt knallhardt
Gjengen med 80 talls Mercedes SL med taket av.  Respekt.

Se en liten video jeg satte sammen her:  




RE: Klubb Alfa Romeo inviterer oss til Alfa's On Ice 15.-17 februar - nosern - 19-02-2019

Bra video Cyberdog! Så ut som en kjekk helg Smile