[SOLGT] HenrikTA sin A500C Bicolore

82 Replies, 97966 Views

Noen ekstra hester er aldri å forakte Smile

Men nå får jeg arrangere ferdig bryllupet og festen etterpå, så ser jeg hva som er igjen av cash på kistebunnen etter det..

Hvis været er greit i morgen skal vi kjøre Drammen-Holmsbu med et vennepar i morgen - får testet ut litt svingete veier da.
(28-06-2013, 11:59 )HenrikTA Skreiv: Noen ekstra hester er aldri å forakte Smile

Men nå får jeg arrangere ferdig bryllupet og festen etterpå, så ser jeg hva som er igjen av cash på kistebunnen etter det..

Hvis været er greit i morgen skal vi kjøre Drammen-Holmsbu med et vennepar i morgen - får testet ut litt svingete veier da.

Lykke til med bryllup og bryllupsfest! Når er datoen? Blir det Abarth kjøring fra kirken ?Smile?

Var på Tofte for noen uker siden med Bravo'en, angret veldig på at jeg ikke brukte Abarth'en. Masse deilige Abarth veier der, så god tur til Holmsbu, blir en skikkelig morsom Abarth tur.

Planlegger også en ny tur til Tofte, via Svelvik, men da blir det med Abarth'en Smile
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
(Dette innlegget blei sist endra: 29-06-2013, 00:04 av nosern.)
Jeg kjører ofte ut til Svelvik fra Drammen på kosetur hvis været bra.. Deilige veier!

Blir dårlig med kirkebryllup - kjører strandbryllup på Mauritius isteden Smile Datoen er 29.7. I slutten av august blir det middag for familie og venner på Klosteret i Oslo.
(28-06-2013, 23:11 )HenrikTA Skreiv: Jeg kjører ofte ut til Svelvik fra Drammen på kosetur hvis været bra.. Deilige veier!

Blir dårlig med kirkebryllup - kjører strandbryllup på Mauritius isteden Smile Datoen er 29.7. I slutten av august blir det middag for familie og venner på Klosteret i Oslo.

Dårlige værutsikter for turen til Holmsbu, men håper på litt oppholdsvær og god tur!

Strandbryllup på Mauritius høres ut som en veldig god løsning, spesielt, minnesrikt, og det viktigste du trenger å huske er 29.7 hvert år Smile Lykke til!
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
Forrige helg var jo ingen suksess værmessig.. Men denne helgen var det noe annet :-)

Tok med meg en kamerat på cruising rundt på Hurumlandet. Fikk med oss en liten fergetur over Svelvikstrømmen og en lunch i Holmsbu.. Det er på dager som dette at man føler man kan forsvare kostnaden med å ha en bil stående på vinterlagring mer enn halve året!

[Bilde: null_zps63dbb09c.jpg]
[Bilde: null_zpscf3f5b0a.jpg]
Har jo vært bra "Abarthvær" den siste uken, og det ble en liten kjøretur idag også Smile

Synes dette bildet ble litt kult, man ser jo også litt bedre hvordan bilen er etter senk.. Fremhjulene fyller godt ut uten spacere, men det spørs om det ikke blir spacere bak.
[Bilde: null_zps335868c7.jpg]

Nå skal bilen stå ubrukt de neste 18 dagene, så da er det på med vedlikeholdslading og pysjamas i garasjen.. Den står i garasjerekke med gitter mellom hver garasje, så det blir litt støv på et par uker!
(Dette innlegget blei sist endra: 19-07-2013, 22:20 av HenrikTA.)
Tøft bilde, og tøff bil Smile
God tur, og lykke til!
Fra nosern
Abarth Grande Punto SS (Supersport) (AGP SS), 2010 model, Grigio Campovolo color, Sabelt seats and SuperSprint air intake and exhaust.
WOWWWWWWWWWWWWWWW
#1 Alfa Romeo Mito 155 TB software stage 1 180 hk 300 Nm
Sesongen er snart på hell, og snart skal Abarthen i vinterdvale.. Lotte og jeg benyttet dagens finvær til "Hurumlandet og Lier rundt" - en deilig tur på hyggelige veier!

Et lite skår i gleden var at bilen passerte 5-sifret kilometerstand på turen - dog fortsatt low mileage til en treåring å være..
[Bilde: null_zps1902514b.jpg]

På langtur med italiensk bil, så må man også spise italiensk Smile Stoppet på Smak Av Italia i Slemmestad og koste oss med italiensk brød, San Pellegrino på glassflaske og håndskåret skinke lagret i 24 måneder Smile Lotte hadde ikke vært der før, og var mildt sagt entusiastisk over stedet!
[Bilde: null_zpsd485abaf.jpg]
Etter en fin sesongavslutningstur til Gøteborg, kom jeg meg hjem til Drammen utpå søndagen.. Som vanlig etter langtur var det bare å finne frem vaskebøtta, akkurat som på fredagen - da jeg vasket bilen før langtur Smile

På grunn av fint vær og tørre veier la jeg nok en gang ut på kjøretur, mot Kongsberg og Abarthens "vinterhi".

Her er den midlertidig parkert - skal tilbake gjøre den klar for langtidslagring til helgen. Som "leieboer" i garasjeanlegget har jeg for året blitt tildelt ny plass - denne gangen i bedre selskap enn i fjor :-)

[Bilde: null_zps0dbbfbf7.jpg]

Bilen har nå vært ute siden 25. april - noe som skulle bli rundt 6 måneder. Må vel kunne si meg fornøyd med lengden på sesongen! Bilen har trillet i underkant av 4500km i sommer.
(Dette innlegget blei sist endra: 14-10-2013, 08:11 av HenrikTA.)



Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)