Abarthisti Norge

Full utgave: Italiensk dag 20-AUG-16 på Vålerbanen
Du leser nå en ned strippet utgave av innholdet på sida. Les den fulle utgaven med full formatering.
Sider: 1 2
Nytt Alfa blad ute (3/2015) med bl.a. treff programmet for 2016.
Italiensk dag 20-AUG-16 på Vålerbanen.
Sett av dagen Abarthisti'er, et ypperlig arrangement for mennesker som liker italienske kjøretøy.
Litt tidligere i år, det er bra Smile
Da blir jeg nok dessverre ikke å se på Italiensk Dag 2016 Sad

Jeg og Elin deltar nok på Scandinavian Cal Look Classic på Gardermoen den helgen. Første år med egen boble. Må nesten dit da jeg har lovet Elin langtur i Olivia.
(24-12-2015, 12:45 )Cyberdog Skreiv: [ -> ]Da blir jeg nok dessverre ikke å se på Italiensk Dag 2016 Sad  

Jeg og Elin deltar nok på Scandinavian Cal Look Classic på Gardermoen den helgen.  Første år med egen boble.  Må nesten dit da jeg har lovet Elin langtur i Olivia.

Det var synd Cyberdog, men har stor forståelse for at Elin og Olivia også må prioriteres.
Det var jo veldig synd ja. Kan du ikke be dem flytte datoen for treffet sitt, det fikser du!
God dato håber på gensyn
Da er det under en måned igjen til Italiensk dag. Er alle klare. Skriv gjerne i tråden at du kommer så får vi en oversikt
(24-07-2016, 11:23 )Cyberdog Skreiv: [ -> ]Da er det under en måned igjen til Italiensk dag.  Er alle klare.  Skriv gjerne i tråden at du kommer så får vi en oversikt


Er ikke helt klar enda, men blir klar før ID-2016. Jeg kommer.

Kommer:
nosern
Kan desværre ikke komme, er på ferie i Italien håber i andre får en super dag
Jeg kommer.
Ser på vålerbanen sin terminliste at det står italiensk dag på søndagen også. Har det blitt italiensk weekend? Finnes det i så fall program for de ulike dagene?
Sider: 1 2