Abarthisti Norge

Full utgave: [SOLGT] HenrikTA sin A500C Bicolore
Du leser nå en ned strippet utgave av innholdet på sida. Les den fulle utgaven med full formatering.
Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Da er Abarthen med på tur til Gøteborg Smile Kjørte ned igår, og det var en nedtur å oppdage at Hedin bil var stengt. Tenkte jo ikke på at det var helligdag i Sverige også.. Store deler av turen ble tilbakelagt bak rn nyere Boxter - han prøvde seg på noen drag, men vi hang ganske godt på Smile

Her er et bilde utenfor hotellet - med de to tingene i livet mitt som er dyrest å ha.. Kona og Abarthen Smile

[Bilde: 4F046622-C0D6-4D69-B366-D78DCE06135D_zpscx4ze4hq.jpg]
Meget flot Abarth, nydelig fru :-)
Looking good Henrik Smile
Da er kjøpekontrakt på ny "Garasjedronning" signert, og Bicoloren vil bli lagt ut for salg innen kort tid..

Skulle gjerne beholdt den, men fant ut at det veide tyngre å realisere en bildrøm jeg har hatt i snart 25 år.
Det var trist å høre. Hva er det som blir realisert?
Har alltid drømt om en Jaguar XJ - om to uker har jeg en i garasjen.. Deilig å ha realisert drømmen, men det er en liten bismak knyttet til Abarthen..

Bilen er en en-eiers 2004 modell XJ8, med 69000 på telleren. Som Abarthen skal den bare være på veien i sommerhalvåret.

[Bilde: Jaguar4_zps68ee9c4c.jpg]
[Bilde: Jaguar3_zps52acb8b6.jpg]
[Bilde: Jaguar6_zps4828d871.jpg]
Gratulerer Henrik Smile ikke akkurat min type bil, men en drøm er en drøm og det så ut som litt av en luksusslede. Håper jeg kan komme innom for en bilvask og en prat selv om det ikke står en Abarth i garasjen din lengre.

Lykke til med salget.
Jeg skrev en skoleoppgave om Jaguar da jeg var 12 år, og fattern kjørte meg ned til Oslo Jaguarservice (Nå Insignia) for å hente brosjyrer. Etter å ha sett en XJ i utstilling, og lest brosjyrene fra perm til perm daglig i flere år har jeg vært fast bestemt på at jeg engang skulle ha en XJ.

Den nye XJen ser for jævlig ut, så jeg måtte passe på når det dukket opp en klassisk utgave som var strøken og hadde lav km. Insignia hadde nå kampanje med 3 års garanti og 3 års gratis service, så da følte jeg det var på tide å klinke til..

Hvis Tributo-planene faller i fisk, så får du kjøpe Bicoloren og ha den som sommerbil Smile

Velkommen er du uansett!
Gratulerer med ny bil! Litt trist å miste en aktiv Abarthisti, men vi vet vel alt om bil"drømmer". Så lykke til!
Gratulerer...
Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9