Abarthisti Norge

Full utgave: [SOLGT] HenrikTA sin A500C Bicolore
Du leser nå en ned strippet utgave av innholdet på sida. Les den fulle utgaven med full formatering.
Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
(15-06-2013, 21:16 )HenrikTA Skreiv: [ -> ]Idag hentet jeg en stooor pakke på posten Smile Øvre og nedre stabstag hadde kommet fra England!

Får spørre pent om de kan montere disse på verkstedet - når bilen ENDELIG skal komme litt nærmere bakken om et par uker Smile

...
Høres spennede ut, lykke til! Og vi blir vel oppdaterte om resultatene av "forbedringene" Smile
Det blir Eibachfjærer med andre bumpstops enn originalt.. Høyden bak har irritert meg grenseløst siden jeg kjøpte bilen - så det skal bli godt å få gjort..

Så er det bare å stille opp med lua i hånda hos BT for å få det inn i vognkortet Smile
(15-06-2013, 21:24 )HenrikTA Skreiv: [ -> ]Det blir Eibachfjærer med andre bumpstops enn originalt.. Høyden bak har irritert meg grenseløst siden jeg kjøpte bilen - så det skal bli godt å få gjort..

Så er det bare å stille opp med lua i hånda hos BT for å få det inn i vognkortet Smile
Har akkurat godkjent senkesett på bruksbilen, Punto MK1, gikk smertefritt Smile Ta med penger, godkjenningspapirene for senkesettet/fjærerene, sørg for at fjærene er rene (må kunne lese av nummeret fra fjærene), og vognkortet del to, så burde det gå greit! Lykke til!
hvor bestilte du stabstagene? og hvor mye måtte du ut med ?
Kjøpte de på Ebay.. Mener å huske at de kommer på ca. 1500,- ferdig momset inn..
oki Smile takk
Da var bilen endelig litt nærmere bakken.. Styringen ble mye mer "kontant" med senkefjærer og stabstag oppe og nede foran.

[Bilde: null_zpsf44c738b.jpg]
Endelig er du ikke lengre ute og flyr Henrik Wink Ser meget bra ut!
Takk, takk Smile

Fikk også montert ventilerte skiver foran + at alle spacere er fjernet.

Hjulene stakk litt vel mye ut etter min smak. Jeg har flere ganger opplevd at skjermbuen tok nedi før senk, og da ville det sikkert ikke bli noe bedre etter..
(28-06-2013, 09:53 )HenrikTA Skreiv: [ -> ]Takk, takk Smile

Fikk også montert ventilerte skiver foran + at alle spacere er fjernet.

Hjulene stakk litt vel mye ut etter min smak. Jeg har flere ganger opplevd at skjermbuen tok nedi før senk, og da ville det sikkert ikke bli noe bedre etter..

Hehe..

Nå skal du prøve RV 21 fra bjørkelangen til ørje, så skal du se at du har fått noe helt annet.
Du vil kanskje ønske deg mer krefter nå ? Smile
Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9