Abarthisti Norge

Full utgave: nosern sin Abarth - AGP SuperSport
Du leser nå en ned strippet utgave av innholdet på sida. Les den fulle utgaven med full formatering.
Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Abarth Grande Punto SuperSport (AGP SS), importert ny fra Hamann Motorsport i Tyskland høsten 2011. Tok en del tid men fikk norske skilter i desember 2011.

Noen vårbilder av Abarth'en fra våren 2012, på vinterhjul:

[Bilde: bilde21.jpg]

[Bilde: bilde22.jpg]

[Bilde: bilde23.jpg]

[Bilde: bilde24.jpg]

[Bilde: bilde33.jpg]

[Bilde: bilde34.jpg]

På sommerhjul våren 2012:
[Bilde: bilde43.jpg]
Lekker bil nosern. Alltid gøy med litt bilder. Jeg har de samme mattene nede i boden min Smile

Nå er jeg på vei ut i godværet for å pusse litt bil og montere TMC boks Smile

C
Mange takk! Håper på en utfyllende rapport etterhvert med ny TMC boks.
Sommer er på vej dejligt:-)

El Santo

For en lekker bil.
Våren 2013: AGP SS fikk vårens første luftetur, hadde nesten glemt hvor morsomt dette var. I det fine påskeværet koste både Abarth'en og eieren seg på veien i flere timer Smile
Bra du koser deg! På bildene av bilen ser det ut som hele toppen av daschen din er skinnyrukket. Er den det? På 500 er det bare delen over klokkene. Jeg har riktignok satt inn plasten så det skinner fint, men skinn er jo fetere..
Misunner dere som tar ut bilen i disse dager. Jeg har nytt min gjennom hele vinteren jeg. Grått litt over saltslushen som garantert ødelegger noe...

Ikke lenge igjen til vårens første Abarthisti treff. Gleder meg til bildene derfra. Her begynner sesongen med Vårmønstringen Kristi Himmelfartsdag.

C
(31-03-2013, 10:02 )595Turismo Skreiv: [ -> ]Bra du koser deg! På bildene av bilen ser det ut som hele toppen av daschen din er skinnyrukket. Er den det? På 500 er det bare delen over klokkene. Jeg har riktignok satt inn plasten så det skinner fint, men skinn er jo fetere..

Det stemmer, men dette var nytt på Grande Punto 2010 modellen, 2009 modellen var som på 500'en. Abarth'en har også rød søm, som vist her:

[Bilde: bilde51.jpg].

Men det er vel bare skinnimitasjon (skai??), men gjør seg bedre alikevel Smile

(01-04-2013, 12:24 )Cyberdog Skreiv: [ -> ]Misunner dere som tar ut bilen i disse dager. Jeg har nytt min gjennom hele vinteren jeg. Grått litt over saltslushen som garantert ødelegger noe...

Ikke lenge igjen til vårens første Abarthisti treff. Gleder meg til bildene derfra. Her begynner sesongen med Vårmønstringen Kristi Himmelfartsdag.

C

En egen glede å få ut bilen på våren Smile Brukte AGP'en hele vinteren i fjor, og det var ikke samme gleden når solen begynte å varme og veiene ble snø- og isfrie.

Nå gjelder det å få den i stand til de første treffene i månedsskifte april/mai ..
Sees 27.april!
Sider: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15